marți, 9 martie 2010

nu te pune cu prostu' cand are mintea odihnita...

Prostu de "badea",ma incanta in aceasta reclama prin felul sau copilaresc de a cere masina lu' tacsu',conform unui scenariu ce are pana la urma tot un atac politic... Desi tacsu ii da cu greu,cheile de la trabant(cu care nu e obisnuit,el conducand,fireste o masina de cateva zeci de mii de euro,nefiind chiar asa o victima a capitalismului salbatic "basescian")mirciulica-minciunica se duce repede la remat si o schimba pe o "dacia duster"!
Nea Traiane,sa fi sanatos!

Un comentariu:

  1. Am spicuit din zicerile dumitale si am incercat sa ma dumiresc "cu mintea mea destul de odihnita"cum un om de calibrul dumitale ar mai pune stampila din nou pe Basescu?Daca a-ti putea sa-mi dati macar un motiv plauzibil imi scot "clopul"in fata matale!Cu stima un fost miner actualmente pensionar cu o pensie destul de nesimtita!

    RăspundețiȘtergere